Awam | Warga KDN   phone white 03 - 8000 8000  email icon  pro[at]moha[dot]gov[dot]my

Selamat Datang

Pautan Pantas Maklumat Korporat, Direktori, Perkhidmatan Online, Terkini dan Menu Portal

  kdn mapkdn feedbackkdn contact uskdn faq

Piagam Pelanggan

PENGUKUHAN INTEGRITI

Memastikan setiap warga KDN mengikuti program-program Pengukuhan Integriti sekurang-kurangnya (1) setahun sekali.

PENGURUSAN ADUAN

Menerima aduan pelanggaran integriti dan mengambil tindakan terhadap aduan dalam tempoh (3) tiga hari bekerja.

TATATERTIB

Menyelesaikan kes tatatertib terhadap anggota yang melanggar peraturan di bawah Lembaga Tatatertib KDN dalam tempoh (6) enam bulan dari tarikh maklumat lengkap diperolehi.

Agensi |

KLIK LOGO UNTUK KE MAKLUMAT PERKHIDMATAN AGENSI

PDRM APMM Logo 2 JIM AADK jpn update PENJARA jppm update  esscom update RELA new ipsom

Agensi |

KLIK LOGO UNTUK KE MAKLUMAT PERKHIDMATAN AGENSI

 PDRM  APMM Logo 2  JIM  AADK  jpn update  PENJARA  jppm update  esscom RELA  new ipsom