Awam | Warga KDN   phone white 03 - 8000 8000  email icon  pro[at]moha[dot]gov[dot]my

Selamat Datang

Pautan Pantas Maklumat Korporat, Direktori, Perkhidmatan Online, Terkini dan Menu Portal

  kdn mapkdn feedbackkdn contact uskdn faq

header plain mobile2

Piagam Pelanggan

PIAGAM PELANGGAN URUS SETIA LEMBAGA PAROL

  1. Memaklumkan keputusan Lembaga Parol kepada Ibu Pejabat Penjara Malaysia (IPPM) dalam tempoh satu (1) hari bekerja dari tarikh persidangan Lembaga Parol

  2. Mengemukakan Perintah Parol kepada IPPM dalam tempoh dua (2) hari bekerja dari tarikh persidangan Lembaga Parol

  3. Mengagihkan dosir banduan kepada Pengerusi dan Anggota Lembaga Parol dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja dari tarikh penerimaan dosir banduan dari IPPM

 

Agensi |

KLIK LOGO UNTUK KE MAKLUMAT PERKHIDMATAN AGENSI

PDRM APMM Logo 2 JIM AADK jpn update PENJARA jppm update  esscom update RELA new ipsom

Agensi |

KLIK LOGO UNTUK KE MAKLUMAT PERKHIDMATAN AGENSI

 PDRM  APMM Logo 2  JIM  AADK  jpn update  PENJARA  jppm update  esscom RELA  new ipsom